دهکده اینترنت رامشیر

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 364
بازدید ماه : 362
بازدید کل : 7180
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1


نکته های جالب درمورد اینترنت .

 

 اینترنت چقدر بزرگ است؟!
گوگل، تخمین می‌زند که در اینترنت ۵ میلیون ترابایت، اطلاعات وجود داشته باشد که معالدل ۵ میلیارد گیگابایت یا ۵ تریلیون مگابایت است. از انجا که مغز انسان ظرفیتی حدود یک تا ۱۰ ترابایت دارد، اگر متوسط ظرفیت مغز را ۵ ترابایت در نظر بگیریم، اینترنت معادل ظرفیت مفز یک میلیون انسان است.
بیایید حجم اطلاعات اینترنت را طور دیگری معادل‌سازی کنیم تا تصورش برایمان آسان‌تر شود. یک ترابایت را می‌توان روی ۲۱۲ دي وي دي  یا ۴۰ دیسک بلوری  ضبط کرد. به این ترتیب برای ذخیره‌سازی کل اینترنت به یک میلیارد دي وي دي  یا ۲۰۰ میلیون دیسک بلوری نیاز داریم!


 ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
نويسنده: عادل جابری اصل تاريخ: پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:اینترنت - دانستنی های اینترنت - جالبه مگه نه - ایوال - عادل جابری اصل - رامشیر , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اورکلاک

 

آشنایی اولیه با اورکلاکینگ
از وقتی که اورکلاکش کردم دیگر سیستمم روشن نمی شود !
اورکلاکش کردم ، سوخت !
از وقتی که اورکلاک کرده ام قدرت سیستم باورنکردنی شده است !
شاید این جملات برای همه اهالی کامپیوتر و مخصوصا دوستداران دنیای سخت افزار بسیار آشنا باشد. در این مقاله قصد داریم تا مروری بر OverClocking و مباحث مربوطه داشته باشیم. پیش از هر چیز ابتدا باید تعریفی کلی برای اورکلاک داشته باشیم. در حالت کلی به افزایش فرکانس قطعات کامپیوتر من جمله پردازنده ، رم ، کارت گرافیک و … از راه دستکاری در تنظیمات کارخانه ای آنها را OverClock می گوییم. در این عمل ما سیستم را مجبور می کنیم تا بیش از حد توان خود پردازشها را انجام بدهد. اورکلاک انواع و اقسام مختلفی دارد که می توانیم به اورکلاک پردازنده ، رم ، کارت گرافیک اشاره کنیم. در دنیا بیشتر بر روی اورکلاک پردازنده و کارت گرافیک تاکید می شود. در مورد رم هم باید اذعان شود که در برخی موارد به هنگام اورکلاک پردازنده ، به اجبار حافظه اصلی سیستم (رم) نیز افزایش فرکانس خواهد داشت.

ادامه مطلب
نويسنده: عادل جابری اصل تاريخ: چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام مطالبی که در این وبلاگ هست بیشتر در مورد سخت افزار - اینترنت - ویندوز و امنیت و ... و مطالب در خواستی شما دوستان هست.با انتقادات و پیشنهادها برای بهتر شدن وبلاگ ما رو کمک کنید

نويسنده

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب در وبلاگ

دهکده اينترنت رامشير

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


© All Rights Reserved to hdw.LoxBlog.Com | Template By: HDW.LOXBLOG.Com